Over klimhortensia's, badlakens en zwemkaarten...





Vanmorgen kon ik niet meer over ons tuinpad met de fiets,
omdat onze uitbundig bloeiende klimhortensia, 
- door de vele regen van gisteren topzwaar geworden -
van de muur los is gekomen en naar voren is gevallen. 
Wim gaat ze nu maar kort snoeien, ik vrees het ergste.

Ik ging na lange tijd weer eens naar het zwembad.
Daar aangekomen bleek ik (niet een beetje wazig...) wel twee 
badpakken bij me te hebben maar helemaal geen badhanddoek.
Ik kreeg van de balie-mevrouw een groot wit badlaken 
uit de gevonden voorwerpen. Dat was mooi opgelost.
Even later bleek mijn zwemkaart niet meer geldig.
Toen was diezelfde baliemevrouw zo lief om mijn kaart 
met een maand te verlengen. Kan ik nog 5 keer zwemmen.

Het zwemmen zelf was heerlijk!
50 minuten zonder pauze...
Voel me al frisser & sterker!    



Geen opmerkingen:

Een reactie posten