Zo is het begonnen...


Ik ben bij het opruimen van de foto's uit mijn ouderlijk huis 
aangekomen bij de periode eind jaren 50 toen ik werd geboren.
Mijn ouders woonden zoals dat toen heette 'in'. 
Ze huurden de bovenverdieping van een sjiek huis in Baarn 
waar ze - zo verluidt - zelfs naast de burgemeester woonden... 



Dit was mijn eerste Kerst in 1959 hier op de foto met opa en oma Koopman.
Ik vind het leuk om het interieur van toen te bekijken en de echte kaarsjes overal.

  
Volgens mij was de hond ook van hun huisbaas. Ik leerde er in die tuin lopen.


Mijn eerste zomervakantie was met mijn opa en oma Koopman
helemaal naar Zeeland, ik meen te weten dat het Zoutelande was. 
Ik vind het vooral leuk om deze foto's te zien 
omdat mijn oma niet veel later ziek werd en stierf.
Maar hier kan ze nog genieten van haar eerste kleinkind.




Ergens in een Zeeuws stadje?


Ik denk dat dit onze eerste auto was.
Echt retro modelletje, net als ikzelf...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten