'Duwtje van de zaak!'



In het kader van´Een duwtje van de zaak´ kwam Jacquelien bij mij thuis langs om te adviseren over een tapijt (en dan met name de kleur) onder mijn nieuwe salontafel. 

Al maandenlang zoek en loop ik alle tapijtwinkels af en ik kom er maar niet uit. Jacquelien komt, kijkt en binnen korte tijd zijn we eruit en zijn de stalen besteld. 

En passant kijkt Jaquelien nog even rond en stelt wat herindelende manoeuvres voor :
(plant en vloerlamp andere plek, dressoir recht achter de bank, bloemen niet zo diep in de vaas). 
Helemaal top….ik zag het niet.

Dankjewel Jacquelien!  

Sietske


PS (noot van Jacquelien zelf) : In december mogen we bij Sietske een winters gezellig woonportret komen maken. Daar verheug ik me nu al op! 

Ook zin in een duwtje van de zaak?  klik hier



Geen opmerkingen:

Een reactie posten