Een blokje om!


















De laatste dagen ga ik wel eens een blokje om.
Gewoon ter ontspanning.

Ik ga dan de achterdeur uit, neem onze achterom en ga aan het einde van de straat de hoek om. Ik kom direct uit op een paadje tussen hoge bomen en langs het water.
Het pad loopt om de begraafplaats die achter ons huis ligt.

Het paadje komt uit op een grotere weg met een deftige hoofdingang tussen de twee waterpartijen.

Even verder loop ik een weggetje in dat uit komt op een volkstuinen complex dat precies tussen onze achtertuin en de begraafplaats in ligt.

Het is zo leuk om al die verschillende manieren van (volks) tuinieren te zien. De een heeft een keurige 'productie' tuin, anderen houden vooral van wilde bloemen en fruitbomen.

Ik loop via een zijstraatje onze eigen straat in en kom dan op nummer 52 waar ik begroet wordt door varens en een paar roze geraniums in een lijstje naast de voordeur. Lekker weer thuis. Halfuurtje weggeweest. Net op tijd thuis voor de finale van de Tour...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten