Reacties op de najaarsrondbrief!





Ha lieve Jacq, je bent er vroeg bij meid! Lekker om zo even te neuzen in je herfstbrief, weer even mooi als altijd!!  Dank daarvoor, kus MJ !!

Dank voor je nieuwsbrief, Ik geniet altijd van de mooie foto's en tips die je rondstuurt. Fiona
Hij is weer mooi, Jacquelien!
Meestal gooi ik nieuwsbrieven genadeloos weg, maar bij jou weet ik dat ik even moet kijken omdat ik anders spijt krijg :).Dank! Piek





Jacquelien, weer keel erg mooi de najaarsrondbrief  wat zit je vol ideeën. Een pluim.
Ja de kunst van het weglaten kan bijna iedereen  wel toepassen.
Heel veel succes. Lieve groet Bernardine

Hij blijft zo leuk, jouw rondbrief :-)), dus ik blijf het graag ontvangen, graag wel op een ander mailadres, want deze gaat er binnenkort uit. Elsbeth 

Hallo Jacquelien,
bedankt voor je prachtige nieuwsbrief. Ik vind hem/haar erg mooi! Dorothee

Dankjewel voor weer een inspirerende nieuwsbrief
Ik hem die weer met veel plezier gelezen. 
Kleurrijke herfst toegewenst  Zonnige groet, Claudy 
     
Je nieuwe website ziet er goed uit. Look and feel is aardig in de buurt gebleven van je oude site. En in Wordpress, klusje van Wim? Ger

Wat een prachtige najaarsrondbrief. Elke keer weer fijn om te lezen! Corrie


Benieuwd? Ook nog even lezen? Dat kan! Klik hier!

PS Ik word zo'n blije doos als ik dit soort reacties krijg,
vanavond lekker eten en kletsen met de HEMA-babes
en dan schijnt de zon ook nog zo lekker...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten