Hup, aan het werk!



Tja en dan is het luie leven nu toch echt afgelopen.
Ik zou me als deze poes graag nog even een keertje omdraaien,
maar het is uit met de pret, het gewone werk wacht, hup aan het werk!!!

Deze zomer heeft mijn man gewoon doorgewerkt, omdat veel van zijn collega´s in de zorg schoolgaande kinderen hebben en graag in de zomer hun vakantiedagen willen opnemen. 
Ik was onder andere heel druk was met het maken van een nieuwe website  (Is Af!!),
had ook nog een paar hele leuke opdrachten en was daarnaast doende 
met het uitzoeken van alle oude familiefoto´s en papieren die we 
na de dood van mijn moeder in maart mee naar huis hadden genomen.

Druk genoeg dus, maar omdat we in de zomer ook graag de kans willen aangrijpen 
om met vrienden af te spreken voor leuke avondjes in de tuin, etentjes of dagjes uit,
en we ook met de familie van beide zijden leuke bijeenkomsten hadden, 
- met de familie van Wim waren we zelfs een hele midweek weg - 
ontstond er toch een ´los´ vakantiegevoel van ´Laat Maar Waaien!´.

Wim en ik vierden onze gezamenlijke verjaardag buiten de deur, 
ik had nog een heerlijk zomers etentje met mijn vriendinnen, 
we hadden een high tea met mijn broer, zus en tantes (en aanhang),
een dagje uit met een etentje op een zomeravondterras met een nichtje en haar vriend,  
een uitgebreid diner met onze eetclub en een ontbijt met de hema-meisjes.
Vandaar dat ik met mijn afval uitdaging de afgelopen maand niet ver kwam.
Dus ook daarmee is het tijd voor vaste - sobere - eetgewoontes, 
vaste tijden om meer te bewegen en er liggen ook een aantal klussen te wachten.

Zo is het al snel 21 september, de dag waarop de herfst begint 
en mijn herfst-rondbrief verschijnt, waar ik nog niet veel aan heb kunnen doen.
Het bijbehorende woonportret moet nog gemaakt worden, de inhoud verder bepaald.

En dan is ook nog mijn werkkamer is een puinhoop, 
sorry, dat is geen goede reclame voor een opruimcoach,
maar die ga ik deze maand ook opruimen, evenals mijn computer.

En ik moet nog back-ups maken. Naar de kapper. 
De gordijnen van mijn dochter - die is verhuisd - korter maken,  
Er staan wat gezellige uitjes op het programma, 
ik moet nog wat bonnen declareren, 
dingen voor onze woongroep voorbereiden, 
een avond plannen voor onze machiavelli club,
alle gemiste uitzendingen van de start van het tv seizoen bekijken,
ons favoriete vakantiehuisje op Vlieland boeken.... enzovoort.

Eerst koffie!
Een hele fijne dag gewenst!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten