Everybunny...



Met dit schattige plaatje wil ik graag iedereen een mooi Pasen wensen.
En allen bedanken die me gemaild, gesproken of geschreven hebben 
om mij ons sterkte te wensen nu mijn moeder is overleden.
Het is hartverwarmend om te merken hoeveel - ook mij onbekende - mensen meeleven.

Op onverwachte momenten realiseer ik me ineens dat ze er niet meer is.
Ik stuurde mijn rondbrief ook gewoon naar haar e-mailadres, 
mijn moeders naam wil ik nog niet van mijn verzendlijst halen.
En elke keer dat ik wordfeud mis ik haar naam in het rijtje met spelletjes. 

Maar verder gaat wel goed met mij. 
Nog steeds ben ik wel heel moe, dat gaat overal in je lichaam zitten. 
Ik wil niet weten hoe het er uit ziet als ik van de bank op sta.
Maar tegelijk merk ik dat ik ook begin te ontspannen.
Alle zorg en stress om de gezondheid van mijn moeder
is niet meer nodig en dat begint langzaam van mij af te glijden.

Natuurlijk wacht ons als kinderen nog een flinke taak.
Tweede Paasdag gaan we samen in haar huisje gezellig paasbrunchen
en diezelfde dag met elkaar alle spullen uitzoeken en verdelen.
We moeten papieren uitzoeken en administratie afhandelen.
En later willen we van alle foto's een mooi boek maken.

Maar dat is van later zorg, 
zo meteen ga ik met Wim in het zonnetje 
koffiedrinken op de markt.

Dat moet ook gebeuren...
Fijne dag allemaal!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten