Delen is het nieuwe hebben


In deze blog: grip-op-je-geldzaken bood ik - vorige maand - onze digitale huishoudboekjes aan.
Wie ze wilde hebben kon ze krijgen.

Wel vond ik het leuk om - als mensen dat wilden - er iets in ruil voor terug te krijgen.
 Leuk om te zien wat er dan op mijn deurmat valt:
  

Woontijdschriften uit Zuidafrika, zo leuk in die schattige taal: 
Kom binne, 'n gerieflik huisie by die see 

 Postzegels, altijd fijn om te hebben! 
Toen ben ik maar wat kaartjes gaan sturen, was heerlijk om weer eens te doen.

En een prachtig versierde zelfgemaakte stofdoek
van mamaluca met de begeleidende tekst:
'schoonmaken met mooie spullen is fijner schoonmaken'

Hopelijk hebben deze lieve mensen binnen de kortste keren hun hele huishoudboekje op orde, 
want zoals ik al in het blog al schreef: 'Wie grip heeft op zijn geldzaken voelt zich altijd rijk!'

PS Wie nog interesse heeft in de huishoudboekjes is van harte welkom!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten