I am on 'the Braverman team'

  



De afgelopen maanden heb ik alle zes seizoenen van de serie Parenthood gezien.
Gisteren de twee laatste afleveringen waar deze foto's ook uit zijn...
 
Het is net als wanneer ik een prachtig boek dicht sla en spijt heb dat ik het uit heb.
Zo jammer is het dat ik nu niet weet hoe het verder gaat met de familie Braverman.
 
De serie speelt zich af in San Fransisco waar een ouderpaar
met twee dochters en twee zoons met hun gezinnen hun leven leven.
 
Alles komt voorbij, saamhorigheid en jaloezie, ziekte en plezier, scheidingen en huwelijken, geboortes en adopties, ruzie hebben en het weer goed maken, samen eten en dansen, 
opvoedingsproblemen en kinderen met beperkingen, verslavingen en werkeloosheid
en er voor elkaar zijn als het nodig en gewenst is en tranen van het lachen en van verdriet.  
  
 
Dit zijn de vier Braverman broers en zussen
 
Natuurlijk vind ik series als The Killing spannend om naar te kijken,
en een serie als Borgen of Downton Abbey ook prachtig ,
maar Parenthood steekt er voor mij toch nog boven uit!
 
Voor wie een serie wil zien waar je blij van wordt en die ontroert, waar je je in
kunt herkennen - zonder extreme narigheid - is Parenthood een echte aanrader! 

 Als je hier klikt hoor je de titelsong:
(oorspronkelijk van Bob Dylan)
 
May God bless and keep you always
May your wishes all come true
May you always do for others
And let others do for you
May you build a ladder to the stars
And climb on every rung
May you stay forever young


May you grow up to be righteous
May you grow up to be true
May you always know the truth
And see the lights surrounding you
May you always be courageous
Stand upright and be strong
May you stay forever young
 
May your hands always be busy
May your feet always be swift
May you have a strong foundation
When the winds of changes shift
May your heart always be joyful
May your song always be sung
May you stay forever young)


 
En voor de fans:
Hier de meest ontroerende momenten uit 6 seizoenen Parenthood
 
Parenthood heeft ook een eigen Facebookpagina
 
 
 

1 opmerking:

  1. Oh moet ik toch eens snel spieken of die ook op Netflix zit. Ik ben ook zo'n serie mens, heb daar al een paar heerlijke series gezien: Drop Dead Diva, Who's that girl (volgens mij heet die anders :)), oh nog eentje waar ik niet op de naam van kom...manlief is nog aan het slapen dus ik kan het nu niet checken ;)). Ik ga hem onthouden, thanks voor de tip! Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen