Prachtige badkamer



Wat een tijdloos mooie badkamer is dit!
- gevonden op het blog van Expensive Life - 
 
De ronde vormen maken hem / haar vriendelijk, de houten wand en het krukje ook.
De kraan is een beauty evenals de bediening ervan.
Ik neem aan dat achter het muurtje douche en toilet zijn verborgen. 
Wat me intrigeert is waarom de linker deur niet tot boven doorloopt en de rechter deur wel.
 
Enne, ik zou zelf graag het licht willen kunnen dimmen,
maar je kunt het licht kan natuurlijk altijd uit doen en kaarsen aansteken...
 
Heel mooi!
 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Inderdaad een mooie badkamer met een rustige en natuurlijk uitstraling. De enige reden om de douche helemaal gesloten te maken is dat het ook een stoomcabine is. Met een losse stoomunit kan je van iedere douche een stoomdouche maken maar daarbij moet je wel voorkomen dat de stoom ontsnapt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zou inderdaad kunnen. Dat zou veronderstellen dat het toilet links zit en de stoomdouche rechts, gescheiden door een muur(tje). Maar dan was de deur links eigenlijk helemaal niet nodig geweest, toch? Ik kan me voorstellen dat die er uiteindelijk toch is gekomen vanwege de balans, en dan zonder - nog duurder - bovenste deel.
      Ik vraag me allee af of ik daar ook voor zou hebben gekozen...
      Overeind blijft dat het een super prachtige plek voor dat hele mooi bad is! Fijne dag, Jacquelien
      PS Ik vind het leuk om over dit soort details na te denken, maar besef me heus dat het niet bijdraagt aan een oplossing van welk wereldleed dan ook.

      Verwijderen