Rondbrief

 
 
 
Aan het begin van elk seizoen stuurt Binnenkant een gezellige rondbrief.
De eerste was de herfstrondbrief van 2009 en inmiddels ben ik druk bezig met de 22 ste. 
 
In de rondbrief deel ik nieuwtjes over mijn werkzaamheden
als binnenhuisarchitect en opruimcoach,
maar ook leuke woon- en opruimtips, mooie interieurfoto's en -filmpjes,
links naar inspirerende woonsites, DIY's, prijsvragen en columns.
 
Toen ik er pas mee begon hoopte ik op 100 lezers.
Dat waren in eerste instantie vrienden en familie, opdrachtgevers en cursisten.
Dat aantal is gestaag gegroeid,
maar vooral sinds ik begin vorig jaar met deze blog begon ging het rap.
 
Voor de winterrondbrief die op 21 december wordt verzonden
staan inmiddels 1201 namen op mijn verzendlijst.
 
Met dat aantal ben ik natuurlijk heel blij.
Ik stuur met een druk op de knop 'verzenden' de brief naar 1200+ mensen 
die ik inmiddels niet allemaal meer persoonlijk ken.
Ze komen via vrienden en bekenden of via deze blog bij mij terecht.
 
Waar ik ook heel dankbaar voor ben zijn de fijne reacties die ik soms krijg.
Volgens mij zijn mijn lezers gewoon hele leuke mensen.
 
Wie nog graag voor de winter op mijn verzendlijst wil staan is van harte welkom.
Aanmelden is eenvoudig
 
Op deze pagina staan ook de links naar de alle eerder verschenen rondbrieven,
zodat u eens rustig kunt kijken of het u wat lijkt...
 
De seizoensrondbrief is gratis en u ontvangt gegarandeerd geen spam.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten