Een van mijn lievelingsmeubels...

 
Van alle fijne meubelstukken zoals mijn bed (heerlijk) en de keukentafel (gezellig) 
heb ik een groot zwak voor eenvoudige bankjes.
 
Waarschijnlijk omdat ik helemaal niet van lopen en staan houd,
zoek ik altijd een plekje waar ik even kan gaan zitten.
 
Op een bankje kun je natuurlijk heerlijk alleen zitten en rondkijken of lezen,
maar je weet maar nooit welke leukerd er naast je kan komen zitten....
 
bankje in een bos

 prachtig oud en versleten of simpel en eenvoudig bankje

een vrolijk hangend bankje
 
een vrijstaand bankje of een bankje om aan een tafel te zitten

 een bankje onder de kapstok om je schoenen op aan te trekken of onder te zetten
 
een vast bankje gezellig bij het raam of een grappig bankje met een twist...
 
 
Allemaal even leuk!
en dat is geen kwestie van duur design:
het kan gewoon een tweedehandsje of een zelf getimmerd exemplaar zijn! 
  
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten